torstai 25. marraskuuta 2010

Hamahelmeilyä

Tsau!

Hamahelmillä saa vaikka mitä kivaa aikaan, kun vain viittii vähän suunnitella. Googlaamalla löytyy vaikka mitä ihania malleja SuperMariosta HelloKittyyn! :) Mä päädyin tällaiseen ajatuskuplaan, jossa on sydän sisällä. Koru on tehty normaalikokoisilla helmillä ja sen koko on noin 5cm x 5cm. Idean löysin Minä itte! -blogista, jossa samalla kaavalla oli tehty rintaneula.  


Tämä sopii hyvin turkoosin paidan kanssa käytettäväksi! :) 


Vähän iloa ja söpöyttä arkeen!! :)

6 kommenttia:

  1. Todella sievä ja uusi tuttavuus muuten mulle :) Kiva että osallistuit kirsikkalehdon bloginamun arvontaan nyt ei kun peukut pystyyn araonnea tsemppaamaan.

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana koru!! Kivan pirtsakka!! =)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Tykkään itse myös tästä kovasti. :)

    VastaaPoista
  4. Juolahti mieleen ajatus, että kiinnostaisiko sua vaihtaa leimakuvia? Oot tehnyt niin paljon kaikkea samanlaista kun minä viime aikoina, että olisi kiva lähettää sulle kuori, jossa olisi jotain ylläreitä ja leimakuvia :)

    laita vaikka mailia: aamuntytto @ gmail.com

    VastaaPoista
  5. Ihania! Miten sulta sujuu tuo kuvien "pikselöinti"? Käytätkö valmiita malleja vai teetkö itse omasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Yleensä oon käyttänyt valmiita malleja, joita oon etsinyt netistä. Yleensä myös ristipistokuviot käyvät hyvin tähän tarkoitukseen. :)

      Esimerkiksi Pinterestiin oon pinnaillut kivoja malleja, joita voi käyttää: http://pinterest.com/santtunen/hama-cross-stitch-patterns/

      Poista

Piristät päivääni kommentillasi! Kiitos jo etukäteen! :)